نوشته شده توسط : مارال

چقدر امیدواری بازی کنی ؟

به من که باشد با آمپول هم بازی می کنم . اگر با آمپول یا مسائل دیگر پزشکی بتوانم بازی کنم حد درد هم داشته باشم بازی می کنم و گرنه ... نمی خواهم در موردش صحبت کنم

نظرت در مورد دربی چیست ؟

برای من تفاوتی ندارد چون حساسیت های این بازی تاثیر روی من نمی گذارد . اما برای تماشاگرانمان مهم است و حس تماشاگرانمان برای ما هم مهم است .

خیلی روی تو در این بازی حساب می شود ؟

حسابی روی من باز نکنید چون ما و من تنهایی کاری نمی توانم بکنم . وقتی همه تیم خوب باشندکار من هم به چشم می آید . اگر جمعه بازی را ببریم همه تیم این کار را کردند و اگر خدایی ناکرده ببازیم همه تیم باخته اند . پس روی من حساب نکنید

چقدر امیدواری این بازی را ببرید ؟

متاسفانه ما مهره کلیدی را از دست دادیم . نقش علی کریمی در این بازی زیاد بود . ما به دنبال برد هستیم ولی باید دید شرایط بازی چگونه رقم می خورد .

این بازی به نوعی رقابت تو با نکونام هم هست ؟

من با کسی رقابت ندارم و فقط دنبال این هستم اگر بازی کردم کار خودم را انجام دهم و به دنبال موفقیت پرسپولیس باشم . برای من شاد کردن تماشاگرانی که می بینم چه احساسی دارند برای برد این بازی از همه چیز مهم تر است

اگر بردید دوست داری برد را به چه کسی تقدیم کنی ؟

اگر انشاالله بردیم این برد به سردار رویانیان باید تقدیم کنیم که در این مدت کمی که به پرسپولیس آمدم می بینم چقدر برای موفقیت تیم تلاش کرده است .

نظرت در مورد استقلال چیست ؟

استقلال تیم خوبی است ...

توضحیح بیشتر ؟

تیم خوبی است .از این توضیح بیشتر؟

بازیکن کلیدی بازی چه کسی خواهد بود ؟

تا بازی شروع نشود در مورداین مسائل حرف زدن بیهوده است . هر بازی شرایط خودش را دارد .

حرف آخر ؟

دعا کنید مشکلی نداشته باشم و در این بازی بتوانم بازی کنم
 




:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: استقلال ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: